نماد اعتماد زرین پال

دانلود نرم افزار انتقال فایل شریت برای اندروید + نسخه ویندوز SHAREit v3.5.88 ۲۸۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

تا به حال چندین نرم افزار ارسال و دریافت فایل از طریق وایرلس مانند Zapya و Superbeam و … در سایت معرفی کرده بودیم که در این پست از سایت دی ال سافت قصد معرفی نرم افزار بی نظیر دیگری با نام SHAREit  را داریم که این نرم افزار هم بسیار درخشیده و طرفداران زیاد و امتیاز بسیار خوبی را هم در گوگل پلی به خود اختصاص داده است.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود برنامه دوربین حرفه ای برای اندروید Z Camera VIP v2.24 ۲۸۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

کمپانی های گوشی سازی مختلف مانند سامسونگ، اپل، سونی و … این روزها توجه بسیار زیادی بر روی میزان “مگاپیکسل” های دوربین خود و همچنین کیفیت آنها دارند. این موضوع به خوبی نشان دهنده آن است که کاربران توجه بسیار زیادی به دوربین های گوشی موبایل خریداری شده توسط خود دارند و دلیل این امر نیز این است که کاربران از گوشی موبایل خود برای عکاسی استفاده می کنند و سطح انتظار کاربران از دوربین گوشی های موبایل بسیار افزایش یافته است و روز به روز انتظار بیشتری از دوربین گوشی همراه خود دارند. کاملا مشخص است که گوشی های موبایل تا حدود بسیار زیادی توانسته اند جایگزین دوربین های دیجیتالی شوند که امروزه می توان انها را گجت های قدیمی خواند. شاید عمده دلیلی که باعث شده است گوشی های همراه جایگزین دوربین های دیجیتال شوند “همراه” بودن همیشگی گوشی موبایل است که باعث می شود تا کاربر به همراه داشتن دوربین دیجیتال خود احتیاجی نداشته باشد.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود برنامه کم نظیر مدیریت ایمیل برای اندروید MailDroid Pro v4.26 ۲۸۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

MailDroid نرم افزاری برای مدیریت ایمیل ها در گوشی های همراه می باشد. با استفاده از این نرم افزار امکان مدیریت ایمیل های دریافتی را خواهید داشت و همچنین امکان ارسال ایمیل جدید برای ادرس های ایمیل مختلف را نیز خواهید داشت.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود برنامه آموزش یوگا برای اندروید Daily Yoga – Yoga Fitness App Pro v6.0.16 ۲۸۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

Daily Yoga – Fitness On-the-Go برنامه ای بسیار مفید و کاربردی برای کسانی می باشد که به ورزش یوگا علاقه مند هستند. این نرم افزار می تواند به صورت همیشگی و در هر زمان و مکانی برنامه ها را به شما یادآوری کرده و موجب محافظت از سلامت شما بشود!


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود برنامه مدیریت اس ام اس اندروید chomp SMS Pro v7.14 ۲۸۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

chomp SMS یکی از محبوب ترین و بهترین نرم افزارها در زمینه مدیریت اس ام اس های داخل گوشی می باشد که با استفاده از آن می توانید محیط جدیدی را برای مدیریت پیامک های خود داشته باشید.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود برنامه مشاهده فیلم ها برای اندروید Movie HD v2.1.3 ۲۸۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

شاید شما نیز علاقه مند به دنبال کردن آثار جدید سینمایی و تلویزیونی هستید. همانطور که می دانید به صورت روزانه شاهد عرضه عنوان های جدیدی از سینماهای جهان هستیم که شاید دنبال کردن تمام آنها به نوعی سخت و دشوار باشد. اما اگر شما نیز به آثار جدید علاقه دارید و دوست دارید همیشه آنها را دنبال کنید، پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه Movie HD را از دست ندهید.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود نرم افزار ضبط مکالمه قدرتمند برای اندروید Call Recorder – ACR Premium v16.8 ۲۸۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

Call Recorder – ACR برنامه ای قدرتمند و بسیار عالی در زمینه ضبط مکالمات تلفنی می باشد. این نرم افزار امکان ضبط مکالمات در حالت دو طرفه را دارا می باشد و در هنگام استفاده نیز شاهد نمایش هیچ گونه تبلیغاتی نخواهید بود.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود نرم افزار شماره گیر و مسیجینگ اندروید Contacts + v5.24.1 Plus ۲۸۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

Contacts + نام نرم افزاری کاربردی و جالب برای گوشی های اندروید می باشد که با استفاده از آن علاوه بر این که می توانید پیامک ها و مخاطبین داخل گوشی را تحت مدیریت داشته باشید، همچنین امکان تغییر ظاهر هر دو بخش مذکور را نیز خواهید داشت و می توانید ظاهری جدید برای این قسمت ها ایجاد نمایید.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود لانچر شیشه ای پرطرفدار اندروید Lucid Launcher Pro v5.954 ۲۸۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

Lucid Launcher لانچری بسیار شیک و دیدنی برای گوشی های اندرویدی میباشد که با نصب آن بر روی گوشی می توانید شاهد تغییر ظاهر گوشی به صورت کامل باشید. این لانچر دارای ظاهری نسبتا شیشه ای مانند است که در میان دیگر لانچرهایی که تاکنون عرضه شده است، ظاهر متفاوت تری دارد و همین موضوع باعث می شود تا بدون شک به این لانچر شما را به خودش جذب کند. در این لانچر از افکت هایی بسیار جذاب و دیدنی استفاده شده است که در هنگام حرکت در میان صفحات شاهد آنها خواهید بود. اگر به دنبال لانچری شکیل و جذاب هستید که با استفاده از آن ظاهر گوشی اندرویدی خود را تغییر دهید توصیه می کنیم به هیچ وجه Lucid Launcher ر از دست ندهید و در ادامه آن را با لینک مستقیم از سایت دی ال سافت دریافت کنید.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود برنامه تنظیم لنز دوربین گوشی های اندروید SKRWT v1.2.3 ۲۸۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

کاربرانی که از سیستم عامل IOS نیز استفاده می کنند به خوبی با برنامه SKRWT اشنایی دارند. این اپلیکیشن امکان تنظیم لنز دوربین برای گرفتن بهترین عکس ها را فراهم می کند.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

کانال تلگرام