نماد اعتماد زرین پال

خارج شدن ( رد شدن ) از بلاک در تلگرام Out of the blocks in the telegram ۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

ممکن است شما از طرف دوستان یا فرد ناشناسی بلاک شده باشید و نیاز داشته باشید که از این بلاک رد شده و با او تماس بگیرید .برای این کار یک باگ در تلگرام وجود دارد که میتوان با استفاده از آن از بلاک در تلگرام خارج شد، با ما همراه باشید .


موافقین۱ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود نسخه مود شده بازی وکتور 2 برای اندروید Vector 2 v0.9.0 ۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

اگر شما هم از گیمرهای بازی های موبایلی باشید، حتماً نام بازی Vector را شنیده اید و شاید هم آن را تجربه کرده باشید. این بازی که جزو بازی های قدیمی و پر مخاطب اندرویدی می باشد، با توجه میلیونی کاربران در سراسر دنیا رو به رو شد. شرکت روسی Nekki سازنده این بازی پس از موفقیت آن، دست به ساخت بازی محبوب دیگری با عنوان Shadow Fight زد. حالا بعد از چند سال از عرضه قسمت اول بازی Vector ، سازندگان به شایعات پایان داده و قسمت دوم از این بازی را تولید و در ماه می 2016 به طور رسمی برای سیستم عامل های Android و iOS عرضه کردند. با برترین های اندروید در معرفی و بررسی این شاهکار مدرن همراه باشید.


موافقین۱ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود برنامه گیم گاردین هک و تقلب در بازی های اندروید GameGuardian v8.5.4 ۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

Game Guardian برنامه ای برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد که با کمک آن امکان تقلب در بازی ها را خواهید داشت. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مقادیر مختلف در بازی ها (مانند پول و سکه) را به میزان مورد نظر خود تبدیل کنید. به این ترتیب می توانید مقداری بسیار بالا را انتخاب کنید تا در طول بازی بتوانید از آن استفاده کنید. در ادامه آموزش استفاده از Game Guardian را نیز آماده کرده ایم.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود نسخه مود شده بازی دنیای کوسه گرسنه برای اندروید Hungry Shark World v1.2.2 ۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

کوسه ها برگشتند و این بار قرار است که کل زمین را صاحب شوند!! بازی Hungry Shark World توسط کمپانی معروف و معتبر Ubisoft Entertainment طراحی شده است که خود دلیلی قانع کننده برای بازی دنیای کوسه های گرسنه می باشد! در این بازی شما کنترل چند کوسه گرسنه را به عهده خواهید گرفت که باید با نوع مختلفی از ماجراجویی (یک ماجراجویی ابزی) بازی را به اجرا دراورید! مرم جهان مواظب باشید: هرجا اب باشه کوسه هم هست!

Hungry Shark World

موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود پلیر جت آدیو برای اندروید jetAudio Music Player Plus v7.2.5 ۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

برای کاربرانی که کمی کهنه کار تر هستند jetAudio Music Player یک نام بسیار آشنا است. موزیک پلیر جت آودیو سال ها پیش عرضه شد. این موزیک پلیر در ابتدا برای کامپیوتر عرضه شده بود که در آن زمان توانست به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای پلیر جای خود را در میان کاربران باز کرده و طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود بکشاند. این بار در سایت دی ال سافت نسخه مخصوص اندروید از این موزیک پلیر را برایتان آماده کرده ایم که در ادامه می توانید دانلود کنید.

jetAudio-Music-Player-logo

موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

آموزش پیدا کردن مک آدرس ( mac address ) لپ تاپ ۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

در این آموزش به پیدا کردن مک لپ تاپ هایی همچون اپل (Apple) ، ایسوس (Asus) ، لنوو (Lenovo) ، ام اس آی (MSI)، اچ پی (HP)، دل (Dell) ، مک بوک (MacBook) ، زن بوک (ZenBook) ، کروم بوک (Chromebook) و... میپردازیم .


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود نرم افزار کد ساز وبلاگ نگارش دوازدهم Blog Code Maker ۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

نرم افزار کد ساز وبلاگ نرم افزاری برای تولید ابزار های پیشرفته وبمستر و همچین تگ های اولیه ساده هر قالب مثل لینک و تصویر و ... است. استفاده از این نرم افزار نیاز به  آشنایی با علومی چون HTML و CSS و ... ندارد و کد ها به طور خودکار مطابق میل شما تولید میشود. این نرم افزار برای تمامی سیستم های وبلاگدهی و سایت ها قابل استفاده است.

این نرم افزار برای افرادی که آشنایی با زبان های طراحی وب ندارند و یا طراحان وبی که میخواهند ساخت ابزار ها را سریع تر انجام دهند مناسب است.

http://bayanbox.ir/view/731129825306432875/bc-v11.png


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود رایگان نرم افزار افزایش ورودی گوگل heavy traffic 12 - 5.3.3 ۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

نرم افزار هِوی ترافیک یک ربات افزایش ورودی گوگل است با بیشترین امکانات است . امکاناتی از قبیل افزایش ورودی ، مدت زمان ماندن در سایت ، افزایش بازدید کننده ی سایت با آی پی های مختلف، تنظیم کردن قاره ی آی پی و ... دارد . این نرم افزار در همه ی سایت های اینترنتی در حال فروش است ولی شما در دی ال سافت می توانید آن را کاملا رایگان خریداری کنید . برای خرید به ادامه مطلب بروید.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

کانال تلگرام