نماد اعتماد زرین پال

دانلود دوبله فارسی انیمیشن پاندای کونگ فو کار 3 kung fu panda 2016 ۶۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

پاندای کونگ فو کار 3 - Kung fu Panda 3 یک انیمیشن در سبک کمدی به کارگردانی جنیفر یو نلسون است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است. داستان این انیمیشن درباره پو ( جنگ جوی اژدها ) است که مشغول کارهای خود است ناگهان یک پاندای دیگر در شهر ظاهر می شود و به دنبال پسر گمشده خود می گردد و پس از پرس و جو پو در میابد که وی پدر او است و در این بین برای پدر پو اتفاق های بسیار خنده داری می افتد که …

http://dl.glorytoon.com/img/2016/05/Kung-fu-Panda-3-glorydubbed-cover-1-800x1007.jpg


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

نمونه سوالات امتحانی نوبت دوم ریاضی پایه نهم ۶۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

5 نمونه سوال امتحانی ریاضی در فایل پی دی ال (PDF) برای دانش آموزان پایه نهم اماده شده است تا بتوانند امتحان ریاضی خود را به خوبی به ثمر برسانند.با دی ال سافت همراه باشید.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود برنامه ویرایشگر تصاویر اندروید Fotor Photo Editor Premium v3.6.4 ۶۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

Fotor Photo Editor نرم افزاری برای عکاسی و ویرایش حرفه ای تصاویر در گوشی همراه می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید جلوه های بی نظیری به تصاویر خود ببخشید.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود مرورگر مکستون برای اندروید Maxthon Browser – Fast v4.5.9.1000 ۶۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

هنگامی که صحبت از وبگردی پیش می آید به صورت خودکار ذهن انسان به سمت استفاده از اینترنت در کامپیوتر می رود. اما شاید جالب است که بدانید این روزها وبگردی در گوشی های همراه به قدری افزایش یافته است که می توان گفت بسیاری از کاربران از طریق تبلت یا گوشی های موبایل برای استفاده از اینترنت و بارگذاری سایت های مختلف استفاده می کنند. از این رو در بسیاری از وب سایت ها، طراحی سایت متناسب با گوشی های همراه انجام شده است. اما کماکان شاهد آن هستیم که در برخی دیگر از وب سایت ها طراحی به شیوه مناسب برای وبگردی در گوشی و تبلت انجام نشده است و به همین دلیل معمولا کاربران با وبگردی در گوشی همراه مشکل دارند. چاره کار در چنین شرایطی، استفاده از مرورگری مناسب می باشد که با طراحی سایت های قدیمی مشکلی نداشته باشد.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود برنامه مدیریت همه جانبه تصاویر در گوشی های اندروید Google Photos v1.19.0.120877342 ۶۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

Google Photos محصولی از کمپانی نام آشنای گوگل برای گوشی های اندروید می باشد که با استفاده از آن کاربران امکان مدیریت و دسته بندی تصاویر داخل گوشی همراه خود را خواهند داشت. این نرم افزار امکانات و ابزارهای لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار خواهد داد.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود برنامه اسکن سریع اسناد برای اندروید Quick PDF Scanner Pro v4.2.437 ۶۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

Quick PDF Scanner نام نرم افزاری قدرتمند برای اسکن اسناد مختلف می باشد. با استفاده از این نرم افزار از طریق دوربین گوشی، از اسناد مختلف عکس گرفته و آنها را به PDF تبدیل کنید. این برنامه امکانات کاملی را در این زمینه در اختیار کاربران قرار میدهد و کاربران به وسیله آن می توانند به سادگی از انواع اسناد مختلف فایل پی دی اف ایجاد کنند.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود برنامه ویرایشگر هگز برای اندروید Hex Editor Pro v3.1.22 ۶۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

Hex Editor نرم افزار ویرایش binary data می باشد که داده ها به نمایندگی “raw” به عنوان دنباله ای از بایت ها به حساب می آیند. از آنجایی که که برنامه Hex Editor یک ابزار همه کاره است امکان توصیف تمام مدل های مختلف با آن امکان پذیر نیست. نسخه آماده شده در دی ال سافت نسخه بدون تبلیغات آن می باشد.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود بازی کامیون اندروید Truck Simulator : Offroad v1.1.0 ۶۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

Truck Simulator : Offroadn یک بازی شبیه ساز کامیون و رانندگی در جاده های صعب العبور و تجربه حمل بار با انواع و اقسام کامیون ها و البته جزو بازی های پرمخاطب و پرطرفدار و پردانلود گوگل پلی است که همان طور که در تیتر مطلب خواندید این بازی یعنی Truck Simulator : Offroad فقط 5 میلیون بار از گوگل پلی ، دانلود شده است . در این بازی باید با انواع کامیون هایی که در اختیارتان قرار می گیرد ماموریت هایی که به شما محول شده است را پشت سر بگذارید . البته می توانید برای اینکه قلق و اصول بازی دستتان بیاید پیش از شروع ماموریت ها که شامل حمل انواع بار و …. است ، حالت رانندگی آزاد را هم برگزینید تا با محیط و شرایط بازی آشنا شده و البته دست گرمی ای هم برایتان شود .


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

کانال تلگرام