نماد اعتماد زرین پال

دانلود رایگان بازی Colin McRae Rally 1.11 ۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

یک بازی رالی جدید با گرافیک خیره کننده ی اچ دی برای سیستم عامل اندروید می باشد که چند ساعت قبل نسخه ی اول آن با قیمت ۴.۹۹ دلار در مارکت اندروید برای فروش قرار داده شد! این بازی سبکی جدید از بازی های رسینگ و ماشین سواری برای دیوایس های اندرویدی است که در آن بر خلاف بازی های دیگر دقت و تمرکز شما در جاده ها اهمیت دارد و شما می بایستی که پیچ ها و چالش های زیاد و سختی ها را با دقت خودتان پشت سر بگذارید! انواع ماشین های رویایی در اختیار بازیکن قرار می گیرد تا در جاده هایی متنوع به رقابت بپردازند و ساعت ها خود را سرگرم سازد!

گرافیک خارق العاده ی اچ دی، کنترلرهای آسان و حرفه ای، صداگذاری هیجان انگیز از صدای لاستیک ها و پخش موسیقی های مهیج همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین و لذت بخش ترین بازی ماشین سواری را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند.

http://www.freechie.com/wp-content/uploads/2015/04/Colin-McRae-Rally-1.11-Mod-APK-Obb-2.png


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود رایگان برنامه گوشیتو به ترقه تبدیل کن ۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

برنامه ترقه بازی یک برنامه جذاب از شبیه سازی منفجر کردن ترقه های که در ابتدای سال جدید. دیگه نگران خطران ناشی از منفحر شدن ترفه ها نباشید و هیچ هزینه ای رو برای ان خرج نکنید.  شما با این برنامه گوشی خود رو به ترقه بازی تبدیل کنید و دوستانتان رو شگفت زده کنید.

http://www.fradownload.ir/wp-content/uploads/2015/03/%D8%AA%D8%B1%D9%82%D9%87.jpg


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

کانال تلگرام