نماد اعتماد زرین پال

دانلود رایگان بازی Colin McRae Rally 1.11

یک بازی رالی جدید با گرافیک خیره کننده ی اچ دی برای سیستم عامل اندروید می باشد که چند ساعت قبل نسخه ی اول آن با قیمت ۴.۹۹ دلار در مارکت اندروید برای فروش قرار داده شد! این بازی سبکی جدید از بازی های رسینگ و ماشین سواری برای دیوایس های اندرویدی است که در آن بر خلاف بازی های دیگر دقت و تمرکز شما در جاده ها اهمیت دارد و شما می بایستی که پیچ ها و چالش های زیاد و سختی ها را با دقت خودتان پشت سر بگذارید! انواع ماشین های رویایی در اختیار بازیکن قرار می گیرد تا در جاده هایی متنوع به رقابت بپردازند و ساعت ها خود را سرگرم سازد!

گرافیک خارق العاده ی اچ دی، کنترلرهای آسان و حرفه ای، صداگذاری هیجان انگیز از صدای لاستیک ها و پخش موسیقی های مهیج همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین و لذت بخش ترین بازی ماشین سواری را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند.

http://www.freechie.com/wp-content/uploads/2015/04/Colin-McRae-Rally-1.11-Mod-APK-Obb-2.png

رمز : www.dlsooft.ir
رمز : www.dlsooft.ir
راهنما:
لطفاً توضیحات مطلب را بخوانید . اگر مشکلی دارید برای برقراری ارتباط با ما ، در صورت آنلاین بودن ، بروی تصویر زیر کلیک کنید.


موافقین۰ مخالفین۰
دسته: اندروید ,
برچسب ها : دانلود بازی هک شده Colin McRae Rally 1.11 , دانلود رایگان نسخه مود شده Colin McRae Rally 1.11 , دانلود مود شده Colin McRae Rally 1.11 , دانلود هک شده Colin McRae Rally 1.11 , دانلود هک شده بازی Colin McRae Rally 1.11 ,

تبلیغات بنری

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کانال تلگرام