نماد اعتماد زرین پال

دانلود آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 AntiVirus 8.0.304.0 ۴۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

ESET NOD32 Antivirus نرم افزاری نام آشنا برای افرادی است که نیاز به آنتی ویروسی قدرتمند دارند و فعالیت آنچنانی که در دنیای وب و اینترنت ندارند چرا که این نسخه از نرم افزار شرکت Eset دارای فایروال نمی باشد. با این حال نسخه ESET NOD32 Antivirus  برای افرادی که خواهان امنیت نسبی در دنیای اینترنت و امنیت بسیار بالا در دنیای آفلاین هستند بسیار مناسب می باشد. نرم افزار دارای قابلیت anti-spyware برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و anti-phishing برای مبارزه با حملات فیشینگ دنیای اینترنت می باشد. از بین بردن فایل های Exploit جهت استخراج و جاسوسی از طریق مرورگرها می باشد از قابلیت های این نرم افزار می باشد. همچنین نرم افزار در هنگام اتصال حافظه های قابل حمل از طریق درگاه USB نسبت به اسکن سریع حافظه اقدام می نماید تا از انتقال ویروس از این راه جلوگیری شود. قابلیت جدید نرم افزار اسکن حافظه رم است که این قابلیت باعث می شود که اگر ویروس و جاسوس افزاری درون حافظه رم مشغول فعالیت است حذف گردد. قابلیت دیگر حفظ امنیت کاربر در فیس بوک و توییتر است که بعنوان بخش جدید نرم افزار امنیت کاربر در شبکه های اجتماعی را در کنترل قرار میدهد. از نظر سبک بودن و کاهش ندادن سرعت سیستم نرم افزارهای شرکت eset زبانزد خاص و عام بوده و در کنار آپدیت های روزانه یکی از بهترین آنتی ویروس های جهان در اختیار شما قرار دارد.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود آنتی ویروس آواست Avast! Free Antivirus 10.0.2208 ۴۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

دانلود آنتی ویروس آواست Avast! Free Antivirus 10.0.2208

Avast! Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد.می توان گفت تا چند وقت پیش هیچ گونه ویروسی برای سیستم عامل مک وجود نداشت و از این بابت کاربران مک مشکلی نداشتند. اما با فراگیر شدن این سیستم عامل در دنیا ویروس هایی به ندرت برای این سیستم عامل آمد که باعث خرابی در رایانه کاربران می شد.این بار دانلود ها نسخه ی مکینتاش این انتی ویروس رایگان و قدرتمند را برای دانلود قرار داده است .

http://8pic.ir/images/9fuuqsgczvpgpbnzvuww.png


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود آخرین نسخه ویندوز Microsoft Windows 8.1 ۴۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

دانلود آخرین نسخه ویندوز Microsoft Windows 8.1

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود نرم افزار رایت سی دی Nero 2014 ۴۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود نرم افزار مقابله با جاسوس افزار ها SuperAntiSpyware 6.0.1168 ۴۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

SUPERAntiSpyware نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و ابزارهای مخرب می باشد. توسط این نرم افزار میتوان انواع فایل های مخرب نظیر Spyware, Adware, Malware, Trojans, KeyLoggers, Dialers, Hi-Jackers, and Worms را از بین برد و از آلودگی سیستم به انها اجتناب ورزید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند اسکنر لحظه ای و زنده است و میتواند به صورت آنی از ورود انواع جاسوس افزارها به سیستم جلوگیری کند. در زمینه اسکن این نرم افزار با بررسی انواع حافظه های قابل حمل از ورودی جاسوس ابزارها از این طریق جلوگیری میکند و همچنین با اسکن رجیستری در صورتی که جاسوس افزارها در رجیستری تغییراتی را ایجاد کرده باشند ، آنها را حذف و رفع خواهند کرد. این نرم افزار در هنگام خاموش و روشن شدن با بررسی ۵۰ نقظه حساس ویندوز این اطمینان را به کاربر میدهد که قبل از آنکه یک جاسوس افزارها قصد نفوذ را داشته باشد ، شناسایی و حذف شود.

http://8pic.ir/images/qg41jco32y0psi1dpzl6.png


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

دانلود نرم افزار سی کلینر CCleaner 5.00.5050 ۴۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

احتمالا پاک کننده محبوب ترین نرم افزار رایگان در سطح جهانی با بیش از 1 میلیارد دریافت ها از پرتاب آن در سال 2003. CCleaner نرم افزار پیریفورم یک برنامه سریع و آسان برای استفاده که باعث می شود کامپیوتر شما را سریع تر، امن تر و قابل اعتماد تر است. CCleaner نرم افزار کوکی ها، فایل های موقت و انواع داده ها استفاده نشده دیگر است که کفش چوبی تا سیستم عامل خود را حذف می کند. این آزاد کردن فضای با ارزش هارد دیسک اجازه می دهد سیستم شما برای اجرای سریع تر. حذف این اطلاعات نیز محافظت می کند گمنامی را معنا که می توانید آنلاین ایمن تر فهرست. ساخته شده در تمیز کننده رجیستری رفع خطاها و تنظیمات خراب را به کامپیوتر خود را با ثبات تر. ساده، UI بصری و تمیز کردن سریع اما قدرتمند را CCleaner نرم افزار مورد علاقه در میان تازه کار و Techies منطقه به طور یکسان. حرفه ای، شبکه، کسب و کار و فنی زبان از CCleaner نرم افزار نیز موجود است برای کاربران جدی است.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/e/e0/CCleaner_Logo.png


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

بازیSniper 3D Assassin برای اندروید ۴۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

هدف را نشانه بگیرید و سپس شلیک کنید . مردمان بد را بکشید و برای همیشه آن ها را از بین ببرید . ماموریت شما در بازی Sniper 3D Assassin: Free Games نابودی تمامی دشمنان و افراد بدکار در جامعه است . شما در نقش یک تک تیرانداز قرار داشته که بایستی دشمنان را برای همیشه از بین ببرید . هدف ها را دنبال کنید و سپس دشمنان را برای همیشه نابود نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی و انیمیشن های به کار رفته در آن فوق العاده حرفه ای طراحی شده اند . 


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب

کانال تلگرام