نماد اعتماد زرین پال

دانلود نرم افزار سی کلینر CCleaner 5.00.5050

احتمالا پاک کننده محبوب ترین نرم افزار رایگان در سطح جهانی با بیش از 1 میلیارد دریافت ها از پرتاب آن در سال 2003. CCleaner نرم افزار پیریفورم یک برنامه سریع و آسان برای استفاده که باعث می شود کامپیوتر شما را سریع تر، امن تر و قابل اعتماد تر است. CCleaner نرم افزار کوکی ها، فایل های موقت و انواع داده ها استفاده نشده دیگر است که کفش چوبی تا سیستم عامل خود را حذف می کند. این آزاد کردن فضای با ارزش هارد دیسک اجازه می دهد سیستم شما برای اجرای سریع تر. حذف این اطلاعات نیز محافظت می کند گمنامی را معنا که می توانید آنلاین ایمن تر فهرست. ساخته شده در تمیز کننده رجیستری رفع خطاها و تنظیمات خراب را به کامپیوتر خود را با ثبات تر. ساده، UI بصری و تمیز کردن سریع اما قدرتمند را CCleaner نرم افزار مورد علاقه در میان تازه کار و Techies منطقه به طور یکسان. حرفه ای، شبکه، کسب و کار و فنی زبان از CCleaner نرم افزار نیز موجود است برای کاربران جدی است.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/e/e0/CCleaner_Logo.png

حجم فایل : 4.92 مگابایت
رمز : www.dlsooft.ir
رمز : www.dlsooft.ir
راهنما:
لطفاً توضیحات مطلب را بخوانید . اگر مشکلی دارید برای برقراری ارتباط با ما ، در صورت آنلاین بودن ، بروی تصویر زیر کلیک کنید.


موافقین۰ مخالفین۰
دسته: نرم افزار ,
برچسب ها : تمیز کننده ریجستری , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار ریجستری , دانلود نرم افزار ژاکسازی ریجستری , نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر ,

تبلیغات بنری

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کانال تلگرام