نماد اعتماد زرین پال

خارج شدن ( رد شدن ) از بلاک در تلگرام Out of the blocks in the telegram

ممکن است شما از طرف دوستان یا فرد ناشناسی بلاک شده باشید و نیاز داشته باشید که از این بلاک رد شده و با او تماس بگیرید .برای این کار یک باگ در تلگرام وجود دارد که میتوان با استفاده از آن از بلاک در تلگرام خارج شد، با ما همراه باشید .

برای خارج شدن از بلاک تنها راه، حذف کامل حساب (delete account) است . توجه داشته باشید اگر حسابتان را حذف کنید تمامی شماره ها و کانال و گروه های شما پاک میشوند حتی اگر مدیر آن ها باشید . و همچنین در نظر داشته باشید اگر بیش از 3 بار حسابتان را حذف کنید تلگرام 5 روز اجازه ثبت نام به شما را نداده و دچار مشکل می شوید.پس پیشنهاد میکنم حسابتان را حذف نکنید مگر اینکه کار خیلی واجبی با فردی که شما را بلاک کرده داشته باشید.

آموزش حذف حساب (delete account) :

ابتدا اینجا کلیک کنید و وارد این سایت شوید، شماره ی خود را در کادر Your Phone Number وارد کنید .طبق تصویر زیر ↓

بعد از وارد کردن شماره و کلیک بر روی دکمه ی آبی رنک next ، پیامی حاوی کد تأیید برای شما ارسال میشود . آن کد را کپی کرده و در کادر ظاهر شده به نام Confirmation code وارد نمایید و روی sing in کلیک کنید.

در صحفه ی باز شده زیر شماره ی شما کاردی قرار دارد که برای چه می خواهید اکانتتان را حذف کنید داخل آن کادر  ...  وارد کنید و روی done کلیک کنید . موفق باشید چشمک

سوالات متداول :

  • فردی مرا بلاک کرده که نه شماره دارد و نه آیدی بعد از حذف حساب آن فرد پاک میشود ، چه کار کنم؟

جواب: شما باید یک پیام از آن فرد را برای کسی فوروارد کنید ( forward ) و از اون بخواهید بعد از حذف حساب آن را برای شما بفرستد سپس روی اسم فردی که بلاکتان کرده بود کلیک کنید و آن را بازیابی کنید.

رمز : www.dlsooft.ir
راهنما:
لطفاً توضیحات مطلب را بخوانید . اگر مشکلی دارید برای برقراری ارتباط با ما ، در صورت آنلاین بودن ، بروی تصویر زیر کلیک کنید.


موافقین۱ مخالفین۰
دسته: تلگرام ,

تبلیغات بنری

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کانال تلگرام