نماد اعتماد زرین پال

آموزش نصب همزمان چند تلگرام دسکتاپ روی یک کامپیوتر

این آموزش که فقط در سایت دی ال سافت یافت میشود ، با ترفندی زیرکانه میتوانید روی کامپیوتر خود از یک تا بی نهایت تلگرام نسخه دسکتاپ نصب کنید. پس با ما همراه باشید.

↓ آموزش در ادامه مطلب ↓

  • ابتدا به تعدادی که نیاز داریم تلگرام دسکتاپ زیاد شود در دسکتاپ پوشه هایی به نام تلگرام میسازیم برای مثال اگر 5 تلگرام مختلف میخواهیم پوشه های تلگرام 1 ، تلگرام 2 ، تلگرام 3 ، تلگرام 4 و تلگرام 5 را روی دسکتاپ میسازیم . مثال:

  • سپس تلگرام را در دسکتاپ و پوشه تلگرام 1 نصب کنید . نمونه :

  • بعد از نصب تلگرام 1 ، بار دیگر فایل دانلود شده و نصب نشده ی تلگرام را در دسکتاپ و پوشه تلگرام 2 نصب کنید . نمونه :

  • و همین روند را آنقدر ادامه میدهیم تا به تعداد مورد نظر تلگرام روی کامپیوتر داشته باشیم ، پس از نصب همه پوشه ی تلگرام 1 را باز کرده ، تلگرام را اجرا و شماره خود را در آن وارد کرده و کد تایید را وارد میکنیم ، تبریک تلگرام اوّل شما کامپیوتر فعال شد ، سپس به پوشه تلگرام 2 میرویم و تلگرام داخل آن را هم اجرا و شماره دوم مان را در آن وارد و تایید میکنیم ، به همین ترتیب همه تلگرام های نصب شده را فعال میکنیم
  • بعد از وارد کردن همه شماره ها هر تلگرامی را که خواستیم اجرا میکنیم ... خواهید دید که همه تلگرام ها با هم فرق دارند . موفق باشید...

افزایش آنی اعضای کانال تلگرام

رمز : www.dlsooft.ir
راهنما:
لطفاً توضیحات مطلب را بخوانید . اگر مشکلی دارید برای برقراری ارتباط با ما ، در صورت آنلاین بودن ، بروی تصویر زیر کلیک کنید.


موافقین۰ مخالفین۰
دسته: تلگرام ,

تبلیغات بنری

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۱)

the flash
the flash در مورد این مطلب گفته:
سلام اکثر مطالب وبلاگتون رو دیدم
جالب بودن :)


دی ال سافتپاسخ :
سلام خواهش میکنم بازم سر بزنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کانال تلگرام