نماد اعتماد زرین پال

بازی Company of Heroes 2 Ardennes Assault برای PC

نسخه جدید بازی Company of Heroes 2 با نام Ardennes Assault عرضه شده است که یک فصل جدید و دلخراش در راستای سری بازی هایی با همین عنوان می باشد. در ادامه ی داستان جنگ جهانی دوم، نسخه ی جدید این بازی یک بار دیگر شما را در قلب نبرد قرار می دهد که قبلا توسط چرچیل به عنوان بزرگترین جنگ امریکا یاد شده است. در این بازی شما رهبری ارتش امریکا را بر عهده دارید و باید در چالش های تاکتیکی و حمله های خطرناک، با استفاده از مانورهای ناگهانی که توسط رهبر ارتش خستگی ناپذیر آن ها یعنی Oberkommando West صورت می گیرد، راهنمایی نمایید. دقت داشته باشید که نسخه جدید این بازی به همراه تمامی DLC های موجود این بازی، از جمله Ardennes Assault: Fox Company Rangers عرضه شده است.

http://8pic.ir/images/cja0agr9jrhwaypckt8p.png

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: 32bit Vista
Processor: 2Ghz Intel Core2 Duo or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB Direct3D 10 capable video card (GeForce 8800 GT or Radeon HD 2900XT)
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 30 GB available space

 

 

 

سیستم پیشنهادی:

 

OS: 64bit Windows 7
Processor: 3Ghz Intel i5 quad core or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1024 MB Direct3D 11 capable video card (GeForce GTX 470 or Radeon HD 5850)
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 30 GB available space

 

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

 

 

 

 

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم آرتا پی سی امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

رمز : www.dlsooft.ir
رمز : www.dlsooft.ir
راهنما:
لطفاً توضیحات مطلب را بخوانید . اگر مشکلی دارید برای برقراری ارتباط با ما ، در صورت آنلاین بودن ، بروی تصویر زیر کلیک کنید.


موافقین۰ مخالفین۰
دسته: کامپیوتر ,

تبلیغات بنری

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کانال تلگرام