نماد اعتماد زرین پال

دانلود انیمیشن Minuscule: Valley of the Lost Ants 2013

//bayanbox.ir/id/4587235799549540576?view

نام انیمیشن : Minuscule: Valley of the Lost Ants

ژانر : انیمیشن | ماجراجویی | خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۹ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : Bluray 720p/BDRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : بدون نیاز

IMDB : امتیاز ۷.۲ از ۱۰ ، نامزد ۱ جایزه

خلاصه : در یک جنگل صلح آمیز و آرام ، باقی مانده ی خوراکی پیک نیک انسان ها ، موجب درگیری و جنگ میان حشرات می شود و هر یک برای رسیدن به پاداش ارزشمند یعنی یک جعبه از قندهای حبه ای بسیار وسوسه می شوند . در این بین یک کفش دوزک و یک مورچه ی سیاه قصد دارند تا خانواده های خود را از خطر بزرگ مورچه های قرمز نجات دهند …

 

caution دانلود انیمیشن Minuscule: Valley of the Lost Ants 2013توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

download دانلود انیمیشن Minuscule: Valley of the Lost Ants 2013دانلود نسخه BDRip 720p-Ganool (نسخه کم حجم شده، ۷۲۰ پیکسل):

دانلود :     Direct Link

 

—————————————————————————

 

download دانلود انیمیشن Minuscule: Valley of the Lost Ants 2013دانلود نسخه Bluray 720p-PFa (نسخه اوریجینال بلوری، ۷۲۰ پیکسل):

دانلود پارت ۱ :    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    Direct Link

دانلود پارت ۳ :    Direct Link

دانلود پارت ۴ :    Direct Link

 

رمز : www.dlsooft.ir
راهنما:
لطفاً توضیحات مطلب را بخوانید . اگر مشکلی دارید برای برقراری ارتباط با ما ، در صورت آنلاین بودن ، بروی تصویر زیر کلیک کنید.


موافقین۰ مخالفین۰
دسته: انیمیشن ,

تبلیغات بنری

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کانال تلگرام