نماد اعتماد زرین پال

دانلود بازی ماشین سواری برای ویندوزفون

 بازی Traffic Racer یک از هیجان انگیزترین بازیهای سری ماشین سواری است که رانندگی شما را به چالش می کشد. در این بازی شما باید با سرعت بالا و بدون تصادف کردن در جاده ای حرکت کنید که ترافیک نیمه سنگینی دارد که لازمه موفقیت در این بازی استفاده درست از گاز و ترمز و درست لایی کشیدن است.

شما در طول بازی با توجه به امتیازی که کسب کرده اید پول بدست می آورید. شما با پولتان می توانید ماشین جدیدی را خریداری کنید و یا تغییراتی در ماشین خود اعمال کنید.

این بازی دارای 19 ماشین مختلف می باشد. که گرافیک 3 بعدی، وجود 4 محیط مختلف برای رانندگی و 15 مدل ترافیک باعث شده است هیجان بازی را افزایش دهد.
حجم این بازی 42 MB است که شما می توانید با مراجعه به لینک فروشگاه ویندوز فون (کلیک کنید.) آن را طبق توضیحات زیر دانلود کنید. پس از ورود به لینک داده شده به انتهای صفحه مراجعه کنید و از قسمت سمت چپ بر روی عبارت " Download and install manually" کلیک کنید تا بازی دانلود شود.

همچنین شما می توانید با جستجو عبارت "Traffic Racer" در فروشگاه از طریق گوشی خود این بازی را مستقیم بر روی گوشی نصب کنید.
رمز : www.dlsooft.ir
رمز : www.dlsooft.ir
راهنما:
لطفاً توضیحات مطلب را بخوانید . اگر مشکلی دارید برای برقراری ارتباط با ما ، در صورت آنلاین بودن ، بروی تصویر زیر کلیک کنید.


موافقین۰ مخالفین۰
دسته: کامپیوتر ,

تبلیغات بنری

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کانال تلگرام