نماد اعتماد زرین پال

دانلود بازی کلش اف کینگز برای آیفون و آیپد clash of kings 2.0.8

فتح کردن قلمرو و دهکده های دشمن خود در Clash of Kings. شما در این بازی میتوانید در سبکی جدید از استراتژی و RPG با دشمن خود بجنگید و قلمرو های آن ها را تصرف کنید. شما در این بازی می‌توانید با میلیون ها نفر به صورت آنلاین جنگ های تک به تک داشته باشید و آنها را نابود کنید. http://appleapps.ir/wp-content/uploads/2015/02/icon.945274928-300x300.png

ویژگی های CLASH OF KINGS:

  •  ساختن شهر خود و آماده کردن آن برای حملات: شما هیچ موقع نمی‌دانید که چه زمانی با قبیله های دیگر جنگ میکنید. شهر شما باید همیشه خانه ها و ارتش قدرتمندی داشته باشد تا بتوانید از شهر خود در مقابل حملات محافظت کنید. شهر خود را بسازید و قلعه، دژ، سرباز خانه ها، بیمارستان و…. را ارتقا دهید تا بتوانید در نبرد های آنلاین پلیر در مقابل پلیر و حملات ناگهانی طبیعت آماده باشید.
  •  نبرد های فوق العاده سه بعدی: رهبری کردن ارتش خود و تماشا کردن نتیجه کار خود با گرافیک سه بعدی فوق العاده.
  •  جنگ های پلیر در مقابل پلیر آنلاین: شما تنها کس در جهان نمی‌باشید که در حال ساختن یک امپراطوری قدرتمند در جهان می‌باشد! جنگیدن با هزاران نفر به صورت آنلاین در تمام نقاط جهان. دفاع کردن از شهر خود، فرستادن ارتش خود به شهر های دیگر و تصرف آنها و جمع کردن تمام منابع خود برای پیروزی یافتن در جنگ های خود.
  •  ساختن یک اتحاد قدرتمند با دیگران: شما می‌توانید یک اتحاد بسازید و افراد مختلف را وارد آن بکنید و یا به یک اتحاد بپیوندید تا با کمک افراد دیگر شهر های خود را قدرتمندتر کنید.
  •  مدیریت کردن منابع خود: یک ارتش قدرتمند نیاز به غذا و خانه دارد پس شما باید مزرعه و کارخانه های مختلف بسازید تا بتوانید ارتش و شهر خود را تقویت کنید.
حجم فایل : 65 مگابایت
رمز : www.dlsooft.ir
رمز : www.dlsooft.ir
راهنما:
لطفاً توضیحات مطلب را بخوانید . اگر مشکلی دارید برای برقراری ارتباط با ما ، در صورت آنلاین بودن ، بروی تصویر زیر کلیک کنید.


موافقین۱ مخالفین۰
دسته: آیفون و آیپد ,

تبلیغات بنری

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کانال تلگرام