نماد اعتماد زرین پال

دانلود بازی گانگستر وگاس برای آیفون و آیپد 2.4.0 Gangstar Vegas

لحظه ای که ما انتظار آن را می کشیدیم فرا رسید!نسخه جدید بازی Gangstar منتشر شد و ما هم به فاصله ی چند دقیقه آن را برای شما عزیزان قرار دایدم!همه ی شما بازی Gangstar Rio را بازی کرده اید و از گرافیک و گیم پلی بی نظیر آن لذت برده اید.هم اکنون می توانید نسخه Gangstar Vegas آنرا امتحان کنید. در این نسخه داستان بازی در شهر Las Vegas اتفاق می افتد.شهری که مقر اصلی قمار بازان جهان است و کازینو های آن در جهان بی نظیر است! در این نسخه با نقشه ای ۹ برابر نقشه قبلی سر و کار دارید.گرافیک بازی بسیار بالا رفته است و سرسام آور است.داستان بازی نیز مانند نسخه قبلی بسیار جذاب و زیبا طراحی شده است. این دفعه شما با وسایل نقلیه ی وحشی چون موتور های Outlaw مواجه هستید که بسیار جذاب می باشند.خبر خوب این است که بازی پولی است و خبری از In-App های مزاحم نیست!

  دانلود بازی Gangstar Vegas برای آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد - تصویر 0دانلود بازی Gangstar Vegas برای آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد - تصویر 1دانلود بازی Gangstar Vegas برای آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد - تصویر 3دانلود بازی Gangstar Vegas برای آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد - تصویر 2دانلود بازی Gangstar Vegas برای آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد - تصویر 4   
حجم فایل : 1.50 گیگابایت
رمز : www.dlsooft.ir
رمز : www.dlsooft.ir
راهنما:
لطفاً توضیحات مطلب را بخوانید . اگر مشکلی دارید برای برقراری ارتباط با ما ، در صورت آنلاین بودن ، بروی تصویر زیر کلیک کنید.


موافقین۱ مخالفین۰
دسته: آیفون و آیپد ,

تبلیغات بنری

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کانال تلگرام