نماد اعتماد زرین پال

دانلود بازی Killer is Dead برای PC

http://8pic.ir/images/vegciv0n1vrzu0lkcc6x.jpg

چیزی که در یک بازی Hack’n Slash مهم است، سریع و روان بودن گیم‌پلی می‌باشد که خوشبختانه KiD نیز از آن سود می‌برد. موندو در یک دستش کاتانای تیز و کشنده‌ای دارد و دست دیگرش از سیستم سایبرنتیک تغییر شکل دهنده‌ای ساخته شده است.  او با استفاده از شمشیر دشمنان را به سرعت می‌برد و تکه ‌می‌کند و با استفاده از دست دیگرش ضرباتی نیرومند و کشنده وارد می‌کند. از نظر ساختاری، گیم‌پلی این بازی بهتر و پرداخته شده تر از عناوین هم سبک می‌باشد و مبارزات آن شما را مجذوب می‌کند.

علاوه بر کومبوهای معمولی، موندو زاپا می‌تواند جاخالی داده و با یک ضد حمله سریع و قدرتی خسارت زیادی به حریفانش وارد کند. همچنین دست سایبرنتیک او،  در عین اینکه می‌تواند تعادل دشمنان را به هم بزند،  قابلیت تغییر و تبدیل به انواع و اقسام سلاح‌ها را دارد، از مسلسل و موشک انداز گرفته تا اره و دریل.

برای استفاده از سلاح‌ گرم، موندو مجبور است از خون خود استفاده کند، در این حالت دوربین به روی شانه‌ی او رفته و تفنگ در کسری از ثانیه تعداد زیادی گلوله شلیک می‌کند. این منبع خون، هنگامی که با کاتانا دشمنان را قطعه قطعه می‌کنید، دوباره شارژ شده و قابل استفاده می‌گردد. البته در صورتی که خون نیز نداشته باشید، می‌توانید از دست تفنگ شونده‌ی موندو استفاده کنید، اما سرعتش به قدری پایین است که ترجیح می‌دهید آن را بکار نبرید. می‌توانید به جای اینکه کم‌کم منبع خونتان را مصرف کنید، همه‌ی آن را یکجا خالی کرده و وارد حالت دیوانه‌وار berserker شوید. در این حالت زاپا بر دشمنی خاص تمرکز می‌کند و سپس طوفانی از ضربات، برش‌ها و گلوله را به سمت او روانه می‌کند. وجود منبعی که مصرف شده و همیشه در دسترس نیست، باعث می‌شود شما به دشمنان نزدیک‌تر شوید و مبارزاتی نفسگیر و فشرده را با حریفان متعدد خود داشته باشید.

البته سیستم مبارزه و کومبوهای Killer is Dead تفاوت مشخصی با بازی‌های هم سبک خود دارد. در این بازی لازم نیست برای اجرای یک کومبو ترکیب‌های مختلفی از دکمه‌ها را حفظ کنید. ضربات کاتانای موندو همگی با یک دکمه اجرا می‌شوند. زمانی که چندین دشمن را کشتیده‌اید درجه‌ی کومبوی شما کم‌کم بالا می‌رود و موندو نیز متناسب با آن حرکات متفاوتی را انجام می‌دهد. برای اینکه از کاهش یافتن میزان کومبو جلوگیری کنید، فقط چند ثانیه فرصت دارید تا دشمن بعدی را پیدا کنید و با ضربه‌ی شمشیر خود او را به دو قسمت تبدیل کنید. این عامل باعث می‌شود مبارزات سرعت فوق العاده بالایی داشته باشند و ترکیب آن با سبک گرافیکی بازی حالتی بسیار سرگرم کننده و دلچسب به بازی داده است.

از نظر گرافیکی، Killer is Dead تصویری مات و زیبا از یک بیان و جلوه‌ی بصری گیرا و قابل توجه است.  رنگ‌ها کنتراستی بالا دارند و در هنگام مبارزات سریع بازی، این رنگ‌ها حالت هنری زیبایی به خود می‌گیرند. به عنوان مثال شمشیر موندو رد نئونی آبی رنگی از خود به جای می‌گذارد و ترکیب این رنگ آبی با خون قرمز رنگ زنده‌ی دشمنان، حالتی محصور و مبهوت کننده بوجود می‌آورد.  سودا ۵۱ در مورد رنگ‌های بازی می‌گوید: " ما رنگی روشن و واضح می‌خواستیم، بازی در ابتدا بسیار رنگارنگ بود و ما در واقع اندکی آن را ملایم‌تر کردیم. من فکر می‌کنم که ما در نهایت به حالت میانیِ خوبی رسیدیم. حالتی رنگارنگ وجود دارد که تا حدودی تک رنگ است و در عین حال این چنین نیست."

منبع توضیحات: وبسایت بازی نما

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista 64-bit
Processor: 2,0 GHz oder höher
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GPU mit Shader Model 3.0-Unterstützung
DirectX: Version 10
Hard Drive: 13 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64-bit, Windows 8
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-2400 CPU @ 3,10 GHz (4 CPUs)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450
DirectX: Version 11
Hard Drive: 13 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Killer is Dead screenshots 01 small دانلود بازی Killer is Dead برای PC Killer is Dead screenshots 02 small دانلود بازی Killer is Dead برای PC

Killer is Dead screenshots 03 small دانلود بازی Killer is Dead برای PC Killer is Dead screenshots 04 small دانلود بازی Killer is Dead برای PC

Killer is Dead screenshots 05 small دانلود بازی Killer is Dead برای PC Killer is Dead screenshots 06 small دانلود بازی Killer is Dead برای PC

 

source دانلود بازی Killer is Dead برای PCتوضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Killer is Dead برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Killer is Dead برای PCدانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Direct Link

 

نسخه فشرده ۳.۱ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Killer is Dead برای PCدانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

 

رمز : www.dlsooft.ir
راهنما:
لطفاً توضیحات مطلب را بخوانید . اگر مشکلی دارید برای برقراری ارتباط با ما ، در صورت آنلاین بودن ، بروی تصویر زیر کلیک کنید.


موافقین۰ مخالفین۰
دسته: کامپیوتر ,

تبلیغات بنری

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کانال تلگرام