نماد اعتماد زرین پال

دانلود برنامه افزایش دهنده سرعت گوشی Cleaner – Boost & Optimize Pro v2.5.5

Cleaner – Boost & Optimize  یکی از قدرتمندترین و بهترین و کارآمدترین برنامه ها در زمینه بهینه سازی و افزایش سرعت گوشی های اندروید می باشد که توسط استودیوی برنامه نویسی IGNIS عرضه شده است که پیش از این نیز شاهد عرضه برنامه هایی مشابه از سوی همین استودیوی طراحی نرم افزار بوده ایم که با موفقیت های چشم گیری مواجه شده اند.

ویژگی ها:

♦ پاکسازی حافظه رم: قابلیت پاک کردن حافظه رم از فایل های زائد و بدون استفاده و بستن برنامه هایی که در پس زمینه گوشی اجرا می شوند و باعث کاهش کارایی گوشی هوشمند می شوند. این کار تنها با یک کلیک انجام می شود و امکان افزایش سرعت رم و خنک کردن پردازنده دستگاه نیز می شود. از طرفی این موضوعات تاثیر مستقیمی بر روی میزان مصرف باتری گوشی نیز دارند!

♦ پاکسازی فایل های زائد: شما امکان پاک کردن فایل های زائد و بدون استفاده در گوشی همراه خود را خواهید داشت. این فایل ها شامل کش هایی که از برنامه های مختلف به جا مانده است می باشد که باعث خالی سازی فضای گوشی همراه شما شده و از طرفی امکان افزایش سرعت و بهبود کارایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

♦ بهینه سازی برای بازی: با استفاده از این برنامه می توانید کارایی گوشی تان را برای اجرای سریع و روان تر بازی ها افزایش دهید. این نرم افزار قادر است با بهینه سازی موتور گوشی امکان اجرای بازی را برایتان ساده تر کند. این نرم افزار قادر است تا اجرای بازی را تا 20% بهبود ببخشد.

♦ پاکسازی تاریخچه اس ام اس ها و تماس ها: در این نرم افزار برای حفظ مسائل امنیتی امکان پاک کردن تمام تاریخچه تماس ها و پیامک ها گنجانده شده است که تنها با یک کلیک می توانید به سادگی این کار را انجام دهید.

♦ پاکسازی تاریخچه مرورگر: این نرم افزار امکان پاک کردن تاریخچه موارد جستوجو شده در مرورگرهای گوشی را نیز دارد و به این ترتیب هیچکس نمی تواند مواردی که در مروگر جستوجو کرده اید را مشاهده کند.

♦ مدیریت برنامه ها: قابلیت مدیریت بر روی برنامه های نصب شده در گوشی این امکان را برایتان فراهم خواهد کرد تا بتوانید به سادگی برنامه ناخواسته را تنها با یک کلیک حذف کنید و آن را از روی گوشی تان پاک کنید.

♦ دارای ویجت اختصاصی: قابلیت بهینه سازی گوشی با استفاده از ویجتی که در صفحه اصلی گوشی قرار دارد و تنها با یک کلیک نیز وجود دارد!

 

حجم فایل : 10 مگابایت
رمز : www.dlsooft.ir
راهنما:
لطفاً توضیحات مطلب را بخوانید . اگر مشکلی دارید برای برقراری ارتباط با ما ، در صورت آنلاین بودن ، بروی تصویر زیر کلیک کنید.


موافقین۰ مخالفین۰
دسته: اندروید ,

تبلیغات بنری

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کانال تلگرام