نماد اعتماد زرین پال

دانلود رایگان بازی گذرگاه 3 gozar gah free download

گذرگاه یک بازی اکشن ایرانی است که در کافه بازار با قیمت 1000 تومان به فروش میرسد . دی ال سافت این امکان را به شما میدهد تا این بازی را رایگان دانلود کنید . برای دانلود رایگان دانلود رایگان بازی گذرگاه 3 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

داستان بازی :
دشمن براى سرعت بخشیدن به انتقال نیروهاى خود به جبهه اصلى، اقدام به ساخت دو پل در منطقه اى کوهستانى کرده و براى حفاظت از پل ها پایگاه کوچکى را نیز در نزدیکى آن ها ایجاد نموده است. به علت کوهستانى بودن منطقه و وجود دره هاى باریک و عمیق، بمب باران این پایگاه توسط نیروى هوایی تقریبا غیرممکن است. شما به همراه یک تیم تکاوری ماموریت دارید خود را به این پایگاه رسانده و پل ها را نابود کنید. اما در نزدیکى پایگاه و قبل از رسیدن به پل، دشمن متوجه حضور شما و همرزمانتان در منطقه شده و درگیرى آغاز می شود. در این هنگام شما از تیم جدا شده و خود را به بالاى تپه می رسانید تا دید بهترى به منطقه داشته باشید. وظیفه اصلى شما این است که تا جایی که می توانید مانع از عبور نفرات دشمن به آن سوى پل شده تا همرزمانتان بتوانند به پل نزدیک و مواد منفجره را روى پایه هاى آن قرار دهند...

حجم فایل : 41 مگابایت
رمز : www.dlsooft.ir
رمز : www.dlsooft.ir
راهنما:
لطفاً توضیحات مطلب را بخوانید . اگر مشکلی دارید برای برقراری ارتباط با ما ، در صورت آنلاین بودن ، بروی تصویر زیر کلیک کنید.


موافقین۱ مخالفین۰
دسته: اندروید ,

تبلیغات بنری

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کانال تلگرام