نماد اعتماد زرین پال

دانلود مرورگر موزیلا سیمانکی SeaMonkey 2.32 Beta 2

مرورگر Mozilla SeaMonkey از خانواده نرم افزار های موزیلا می باشد که از سرعت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. محیط مرورگر موزیلا سیمانکی بسیار کاربر پسند بوده و به صورت مدرن و با معماری کراس پلتفرم ارائه شده توسط پروژه موزیلا طراحی شده است. این نرم افزار از آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای وب، شتاب سخت افزاری، سرعت جاوا اسکریپت بالا و ... پشتیبانی می کند. از جمله امکانات محبوب این مرورگر می توان به باز کردن چندین تب، مسدود کردن تبلیغات، نوار موقعیت هوشمند، جستجو، ابزارهای توسعه وب نظیر دیباگر جاوا اسکریپت، پشتیبانی از افزونه، همگام سازی و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره کرد.  مجموعه نرم افزار اینترنتی آزاد و رایگان است که در امتداد پایان توسعه مجموعه نرم افزار اینترنتی موزیلا عرضه می شود. این مجموعه نرم افزاری جایگزین مجموعه نرم افزار اینترنتی موزیلا می باشد که برای سیستم عامل های لینوکس، مکینتاش و ویندوز در دسترس است.

حجم فایل : 30.67 مگابایت
رمز : www.dlsooft.ir
رمز : www.dlsooft.ir
راهنما:
لطفاً توضیحات مطلب را بخوانید . اگر مشکلی دارید برای برقراری ارتباط با ما ، در صورت آنلاین بودن ، بروی تصویر زیر کلیک کنید.


موافقین۰ مخالفین۰
دسته: کامپیوتر ,
برچسب ها : browser , chat , email , email client , irc chat , web browser , بروزر , مرورگر , مرورگر اینترت , نرم افزار ,

تبلیغات بنری

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کانال تلگرام