نماد اعتماد زرین پال

دانلود نرم افزار بارکد خوان برای اندروید 0.Barcode Scanner 4.7

نرم افزارهای زیادی در زمینه ی خواندن کدهای QR برای سیستم عامل اندروید موجود می باشد که با آن ها می توانید بارکد اجناس مختلف را بخوانید و اطلاعات آن ها را بدست آورید. امروز قصد معرفی یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه های بارکدخوان با نام Barcode Scanner را داریم که با ان می توانید به راحت ترین شکل و در سریع ترین زمان ممکن بارکد اجناس تجاری را بخوانید و اطلاعاتی همچون قیمت و … مربوط به آن ها را مشاهده کنید. این اپلیکیشن امکاناتی را در اختیار شما کاربران قرار می دهد که می توانید اطلاعات ماتریکسی و کدهای QR مانند URL ، اطلاعات تماس و غیره را بخوانید و بدانید کیفیت محصول مورد نظر در چه حدی است ! کار کردن با این برنامه بسیار آسان است به گونه ای که پس از اجرای آن ، دوربین گوشی را به سمت شیء مورد نظر میگیرید تا برنامه اطلاعات مربوط به آن را بخواند و در نهایت اطلاعات تکمیلی را در اختیارتان قرار دهد.

در صورتی که با کامپیوتر به اینترنت متصل می شوید ، با همین برنامه قادرید که برنامه های سایت خودتان یعنی دی ال سافت را به راحتی و با سرعتی بالا دانلود کنید فقط کافیست دوربین گوشیتان را به سمت عکس بارکدی که در زیر هر پست قرار دارد بگیرید و دیگر هیچ ! شما می توانید آخرین نسخه ی Barcode Scanner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروید برای اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید.

رمز : www.dlsooft.ir

رمز : www.dlsooft.ir
راهنما:
لطفاً توضیحات مطلب را بخوانید . اگر مشکلی دارید برای برقراری ارتباط با ما ، در صورت آنلاین بودن ، بروی تصویر زیر کلیک کنید.


موافقین۱ مخالفین۰
دسته: اندروید ,
برچسب ها : Barcode Scanner , Download Barcode Scanner Android , اپلیکیشن دانلود با بارکد اندروید ,

تبلیغات بنری

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کانال تلگرام