نماد اعتماد زرین پال

دانلود نرم افزار جعبه ابزار اندروید MobileGo v7.5.1.4765

MobileGo مجموعه ای از کامل ترین ابزارهای مورد نیاز برای بهینه سازی و افزایش سرعت گوشی های اندروید می باشد که امکان بهینه سازی و افزایش سرعت گوشی را در بهترین حد ممکن برای کاربران فراهم خواهد کرد. این نرم افزار امکان قرار دادن گوشی در بهترین وضعیت ممکن را فراهم می کند.

ویژگی ها:

  • بهینه ساز رم:

یکی از اصلی ترین بخش های گوشی که تاثیر مستقیمی بر روی سرعت گوشی های همراه دارد، قیمت RAM گوشی می باشد. اگر رم گوشی بهینه باشد، سرعت گوشی نیز به طبع بسیار افزایش خواهد یافت. این نرم افزار دارای بخشی می باشد که با استفاده از آن، امکان بهینه سازی رم را فراهم خواهد کرد تا رم گوشی شما در بهترین وضعیت ممکن قرار بگیرد.

  • تقویت بازی ها و برنامه ها:

MobileGo قابلیت تقویت کردن برنامه ها و بازی های نصب شده بر روی گوشی را دارا می باشد. این کار باعث خواهد شد تا برنامه ها و بازی های نصب شده بسیار سریع تر باز شوند.

  • پاک کننده گوشی:

وجود فایل های بدون استفاده و زائد در داخل گوشی سبب کاهش سرعت بسیار چشم گیر گوشی خواهد شد. یکی از اصلی ترین این فایل های زائد و بدون استفاده، کش برنامه ها و بازی های نصب شده در گوشی می باشد که سبب کاهش سرعت گوشی می شود. این نرم افزار با پاک کردن فایل های زائد و بدون استفاده و پاک کردن گوشی به شما این امکان را می دهد تا بهترین کارایی را از دستگاه اندرویدی خود انتظار داشته باشید.

  • پاک کردن همیشگی اطلاعات:

برنامه MobileGo دارای قابلیتی می باشد که با استفاده از آن، امکان پاک سازی دائم و همیشگی فایل ها را به شما می دهد. این بخش با نام “پاک کننده ایمن” شناخته می شود که همین مسئله سبب خواهد شد تا امنیت شما در پاک کردن فایل ها به صورت همیشگی تامین شود.

  • انتقال دهنده:

قابلیت انتقال دادن اطلاعات و فایل ها از گوشی به کامپیوتر با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. قابلیت انتقال دادن پیامک ها، مخاطبین، اطلاعات تماس، عکس ها، موسیقی و ویدئوها از گوشی به PC امکان پذیر است.

  • مدیریت برنامه ها:

با استفاده از این برنامه می توانید برنامه های نصب شده در گوشی را نیز مدیریت کنید. با این برنامه می توانید لیست کامل برنامه های نصب شده در گوشی را مشاهده کنید. شما می توانید برنامه های اضافی را پاک کنید و حافظه گوشی را از وجود این برنامه ها، خالی کنید. در برخی از گوشی های روت شده، امکان انتقال دادن برنامه ها از حافظه داخلی به حافظه جانبی نیز امکان پذیر است.

  • اتصال MobileGo به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق وای فای:

این نرم افزار امکان اتصال دادن گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر را از طریق وای فای و بدون استفاده از کابل USB می دهد. به این ترتیب شما می توانید گوشی تان را به لپ تاپ و کامپیوتر (در صورت دارا بودن گیرنده وای فای) خود متصل کنید و به صورت کامل بر روی ان مدیریت داشته باشید.

حجم فایل : 8 مگابایت
رمز : www.dlsooft.ir
راهنما:
لطفاً توضیحات مطلب را بخوانید . اگر مشکلی دارید برای برقراری ارتباط با ما ، در صورت آنلاین بودن ، بروی تصویر زیر کلیک کنید.


موافقین۰ مخالفین۰
دسته: اندروید ,

تبلیغات بنری

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کانال تلگرام