نماد اعتماد زرین پال

دانلود نرم افزار جلوگیری از کاهش سرعت کامپیوتر

در مطلب YAC دستیاری حرفه‌ای برای ویندوز به معرفی این نرم افزار پرداختیم. اگر تا کنون آن را نصب نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم این کار را انجام داده و در این مطلب با ما همراه شوید تا با ویژگی‌های بیشتر این نرم افزار را بشناسید و به درستی آن‌ها را به کار بگیرید.

پس از اجرای نرم افزار گوشه‌ای از دسکتاپ شما نشانگر میزان ترافیک CPU و میزان فضای اشغال شده RAM را نمایش می‌دهد که با کلیک کردن روی هر قسمت لیست نرم افزارهایی که منابع سیستم را اشغال کرده اند نمایش داده شده است. در هر دو مورد با فشردن کلید Boost می توانید منابع سیستم را آزادتر کنید تا از کند بودن ویندوز کاسته شود.
http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/2/2762055_841.jpg

برای ابز کردن محیط اصلی نرم افزار در قسمت system tary روی آیکن نرم افزار کلیک کنید.

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/2/2762056_302.jpg

در صورتی که برای بار اول باشد که نرم افزار را باز می‌کنید به جای کلید Fix در تصویر بالا کلید Examine وجود دارد. با فشردن این کلید کل سیستم شما بررسی شده تعداد مواردی که می‌تواند برای ویندوز شما اشکال ایجاد کند نمایش داده خواهد شد. شما می توانید تک تک موراد را جداگانه بررسی و رفع کنید یا اینکه با فشردن کلید Fix همه‌ی موارد را به پیشنهاد YAC رفع کنید.

محافظت از ویندوز
در تب Protection توصیه به چک کردن تعدادی از موارد امنیتی در ویندوز می‌شود که می‌توانید جداگانه طبق نظر خود تغییر دهید. به عنوان مثال می‌توانید مرورگر پیش فرض یا موتور جستجوی پیش فرض را تعیین و تثبیت کنید.



مقابله با بدافزارها
بدافزارها یا Malware ها برنامه‌های رایانه‌ای هستند؛ به علت آنکه معمولاً کاربر را آزار می‌دهند یا خسارتی بوجود می‌آورند، به این نام مشهورند. برخی از آنان فقط کاربر را می‌آزارند. مثلاً وی را مجبور به انجام کاری تکراری می‌کنند. اما برخی دیگر سیستم رایانه‌ای و داده‌های آن را هدف قرار می‌دهند که ممکن است خساراتی به بار آورند. در عین حال ممکن است هدف آن سخت‌افزار سیستم کاربر باشد. پس از بین بردن آنها امری ضروری برای حفظ امنیت و سلامت ویندوزتان می‌باشد. در قسمت Anti-Malware می‌توانید سیستم را بطور کامل یا فقط قسمتی از آن را اسکن کنید و Malware های احتمالی را شناسایی و از بین ببرید.



بهتر است قبل از شروع اسکن پایگاه داده YAC را به‌روزرسانی کنید تا اطلاعات جدیدترین بدافزارهای ساخته شده را دریافت کنید.

پاکسازی ویندوز از فایل‌ها و تنظیمات ناخواسته
در قسمت Cleanup همان عملکرد Cleanup ویندوز را خواهید داشت با این تفاوت که YAC این کار را سریعتر انجام داده و می توانید انتخاب کنید که چه مواردی پاکسازی شوند.

حجم فایل : 12.20 مگابایت
رمز : www.dlsooft.ir
رمز : www.dlsooft.ir
راهنما:
لطفاً توضیحات مطلب را بخوانید . اگر مشکلی دارید برای برقراری ارتباط با ما ، در صورت آنلاین بودن ، بروی تصویر زیر کلیک کنید.


موافقین۱ مخالفین۰
دسته: کامپیوتر ,

تبلیغات بنری

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کانال تلگرام